måndag 19 november 2007

Måndag igen

Jaha, då var det måndag igen. Jag gillar inte måndagar. Måndagar är tråkiga! :( men helgen har varit bra! :) I fredags slutade jag tidigt. Var på banken med mamma och fixade lite grejer. Snart är lägenhetsletandet igång!! Jippi :D På kvällen var jag med Andy, vi lagade mat och tittade på Idol.
I lördags sov vi länge. Äntligen fick jag sova ut! Och skönt var det! :) sen var jag och klippte mig. Ingen stor förändring, bara lite finare och frächare. Sen körde jag och Andy ut till IKEA och Väla. Jag köpte lite ljus på IKEA och på Väla blev det två julklappat, ett par byxor, en topp, och lite andra småsaker. På kvällen var det fest! :) Först lite förfest hos Rolle och Jos, det var rätt tråkigt :/ Hände inte så mycket. Sen gick vi till Väsby till "den riktiga" festen. Där var det roligare. och mycket folk! Det blev dock bråk utanför, på tomten, men det märkte man knappt av om man var innomhus. Jag hade i alla fall trevligt! Det blir tyvärr inga bilder eftersom jag inte tog med kameran. Lite synd.. men det är lätt att vara efterklok! :p
Söndag var bara en seg bakisdag. Var hos Anne och Dennis på kvällen och ät pizza. Det var jättelängesen jag åt pizza sist så det smakade underbart! ;) Dessutom så finns det ju ingen bättre bakismat än pizza! Supergott! Sen tittade vi på Pirates 3 och åt fruktsallad :)
Idag har jag bara jobbat. Diskade lite när jag kom hem och lagade lite mat. Nu ska jag strax duscha, sen blir det TV:n en stund innan jag måste lägga mig. Ska upp 05.30 imorgon :(
Det blir en jobbig dag imorgon! Först ska jag jobba 8 timmar och sen på personalmöte 3 timmar. Jag kommer komma hem ca 20.30 och börjar 6.00 morgonen efter! Så det blir sängen i princip omgående. inte särskilt kul :(
Jaja.. ska sluta klaga så mycket. Man ska vara glad att man har ett jobb överhuvudtaget! Det är så typiskt mig att glömma bort att vara tacksam över det jag har och inte bara klaga över det jag inte har. Måste skärpa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar