fredag 21 december 2007

Jobbjul

Ja det blir en "jobbjul" för mig. Jobbar idag, imorgon, söndag, måndag och tisdag. Sitter på jobbet nu och är rätt uttråkad :( lite mer än en timme kvar nu..
Imorgon är det ju den 22:a december, och det betyder att det är min efterlängtade födelsedag! :) Jag skulle egentligen jobba kväll då också, men har fått byta så jag ska jobba till 17.15. Efter jag slutat ska jag och Andreas till mamma och pappa och äta fondue och annat gott :) Mysigt! Undra vad jag får för presenter... Jag har ju inte önskat mig så värst mycket.. Det ska bli spännande att se vad dom har hittat på. Jag är som ett litet barn när det gäller paket! hihi :)

Vi har lagt bud på en lägenhet också :) Så om ingen annan lägger ett högre bud ska vi skriva kontrakt (eller vad man nu gör när man köper) den 26:e! Jippi!! Håll tummarna att vi får den! :) Sen blir det inflytt i mars eller april. Jag lääängtaaar :D

Jaha, julafton på måndag då. och vilken rolig julafton det (inte) kommer bli. Ska jobba 14-19. inte kul :( men men.. det blir säkert bra ändå. Får fira litegrann i alla fall.
Sen får vi se hur det blir med nyår.. berättar mer om det vid ett annat tillfälle.

Puss och kram, vi ses på stan! ;)

Ps. På en av våra färdtjänstkunders legitimering skulle det stå "hämtas inne" (alltså chauffören ska gå in och hämta kunden) Men dom hade skrivit fel så det stod "hämta sinne" haha :) Det var lite småkul tyckte vi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar