lördag 8 december 2007

Äntligen uppdatering! ;)

Nu har jag fått klagomål på att jag är dålig på att uppdatera min blogg! Jag får väl försöka skärpa mig och skriva lite oftare. Jag lovar att jag ska försöka i alla fall!

Vad har hänt sen sist då? Jag har jobbat, jobbat och jobbat. Var ledig i torsdags och var på Väla med Andreas. Köpte lite julklappar. På kvällen var vi på bio, såg Saw 4, den var inte särskilt bra. Inte sevärd. men har man sett ettan, tvåan och trean måste man ju se fyran också ;p

Igår var vi på banken och skaffade oss ett lånelöfte. Eller ja.. det är inte 100 % klart än.. men det lät väldigt positivt! Så NU ska vi börja titta efter en lägenhet på rikigt! :) På kvällen var jag (tillsammans med jobbet) på julbord och julshow på Sundspärlan i Helsingborg. Det var trevligt och gott! :)

Idag har jag bara jobbat, och ska göra detsamma imorgon. Nästa vecka jobbar jag bara måndag och tisdag, sen är jag ledig i 5 dagar! :) Har tagit två dagar semester, men sammanlagt blir det alltså 5 dagars ledigt. Det ska bli jätteskönt! Ska inte göra nått specielt på onsdag eller torsdag, men på fredagkväll ska jag på en dragqueenshow tillsammans med Andreas jobb. På lördag ska jag och Andreas till Göteborg och sova en natt på hotell och äta julbord och köpa julklappar, men framförallt; gå på "Jul på Liseberg"! Det ska bli jättemysigt! :)

Nu ska jag äta en apelsin och titta lite på TV innan jag måste lägga mig. Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att Saw 4 var bättre än både 2an och 3an !! =)

    SvaraRadera
  2. Jaha där ser man! :) men smaken är ju som baken... ;) Kul att se att du läser min blogg förresten! :)

    SvaraRadera