måndag 28 januari 2008

Avskedsmiddag

Helgen har varit bra, jag har varit ledig. Har mest slappat och ätit gott.
Var på bio i fredags och såg "I am legend". Den var mycket bra! Helt klart sevärd!
Igår körde jag och Andreas runt till olika möbelaffärer och tittade efter en fin säng, men det är svårt. Vi hittade en som säkert skulle passa fint i vårt blivande sovrum, men det passar inte våra plånböcker! Den gick på nästan 15000! Och det är ju bara sängramen! Inga madrasser! Nej vi får hålla en annan prisklass om vi ska ha råd att bo kvar när vi väl flyttat in ;)
Idag var vi och åt middag hos mamma, pappa och Susanne. Avskedsmiddag för Susanne. På tisdag åker hon och Lisette iväg på deras livs resa! 4 månader i Australien, Nya Zeeland och Thailand. Jag är så fruktansvärt avundsjuk så jag tror jag håller på att sprängas!! ;) Det hade ju varit helt underbart att få göra något sådant. En månad i Thailand räckte helt enkelt inte! men men.. i år väljer jag (vi) att lägga våra pengar på en ny lägenhet istället, och det är det helt klart värt! :)

Jag önskar er all lycka till Susspuss och Lissepisse! ;) Se till att det blir ett äventyr ni aldrig glömmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar