måndag 18 februari 2008

Center syd

Idag körde jag och Andreas hela vägen till Center Syd i Löddeköpinge. Vi kom på att vi båda aldrig har varit där, så varför inte göra ett besök? För er som inte känner till Skåne så bra så är det ett köpcentrum som ligger typ mellan Landskrona och Lund, dvs. lite mer än 6 mils körning från lilla Höganäs.
Jag kan säga att vi blev tyvärr besvikna! Det var mindre än vad vi förväntat oss och rätt tråkiga affärer. Vi körde därifrån utan att ha köpt någonting alls. Vilket slöseri på bensin!
Jaja, nu har vi i alla fall varit där. men tacka vet jag kära gamla VÄLA! :) Det kallar jag ett riktigt köpcentra med (nästan) allt man kan önska sig! Rekommenderas varmt! (Ligger utanför Helsingborg, och har IKEA som granne!)

Jag är förresten på jakt efter en ny parfym. Någon som har nått tips på nån som luktar gott? Vad använder du för parmyn? Kom med förslag!

Ikväll har jag packat ännu mer. Har typ packat allt jag kan packa nu. Bara kläder, tallrikar, bestick och lite sånt kvar nu. Sånt som jag bara kan packa de sista dagarna. Jag är rätt tidigt. Det är ju nästan en hel månad kvar. Äh! Det känns bara skönt att vara ute i god tid!

Nu fick Andreas för sig att han ska laga Korvstroganoff! Klockan 20 en måndagkväll! Så är det att vara tillsammans med en kock! Men det är bra, då har jag matlådor att ta med till jobbet! ;)
Sen ska vi se "Sicko". Den där dokumentärfilmen om sjukvården i USA. Hoppas den är intressant!

1 kommentar:

  1. curious luktar jättegoot, köpte den på taxfreen nu när vi kom hem. kram frida

    SvaraRadera