torsdag 20 mars 2008

Skärtorsdag

Idag var första dagen på jobbet efter ledigheten. Den var helt okej. Rätt lugnt. Vi fick påskägg! Jag säger bara en sak: ONTIMAGEN!


Idag kom även ett trevligt besked, nämligen lönebeskedet! :) Bättre än jag väntat mig pga. övertid! Mycket bra med tanke på att det kommer spenderas en del pengar den kommande månden.

Det bara snöar och snöar! :( Jag som trodde våren var på G. Det ska inte snöa när det är påsk, inte i Skåne i alla fall!

Imorse var jag duktig och steg upp i någorlunda tid och bakade tekakor till frukost! :) Fast jag vet inte om dom blev så värst goda. Dom är rätt smaklösa tycker jag. Men men.. dom blev rätt fina i alla fall!

Imorgon är det ju Långfredag och jag tror tyvärr att det kommer vara just precis en lååång fredag. Jag ska jobba 09.45-18.15 = tråååkpass :( Men sen är jag ledig lördag och söndag!
På lördag är det tänkt att jag och Andreas ska köpa sängen! Jippi! På måndag ska vi nog börja flytta "på riktigt". Alltså flytta möbler osv. så snart kan vi börja bo där! :) Finally!

Till sist vill jag bara tipsa om ett kul test (som jag snott från Fridas blogg utan att fråga, förlåt!)

http://www.norrlandstestet.se/

Jag är 78% Norrländsk!
Även fast du bor någon annanstans så klappar ditt hjärta fortfarande för Norrland!

Ps. Idag vann jag 22 flaskor/burkar öl! Jag som inte ens är särskilt förtjust i öl... men Andreas blir nog glad! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar