fredag 21 mars 2008

Uttråkad!

Jag är ensam och uttråkad! Fast vad mer kan man förvänta sig på en Långfredag egentligen? Det var segt på jobbet, och har varit segt sedan jag kom hem...

Därför kommer här en informativ lista, ja något måste jag ju underhålla mig med.

10 favoriter:
Färg: Kan inte välja bara en! Rosa, lila, blått, brunt, svart, silver, guld, ALLA! :)
Mat: Det finns så mycket gott! Bland annat potatisgratäng med någon slags köttbit till. Mums!
Band/Artist: Lars Winnerbäck är alltid en favorit!
Bok: Läser tyvärr rätt lite nuförtiden. Denise Rudbergs böcker tillhör favoriterna.
Sport: Har ingen
Årstid: Sommar
Veckodag: Har två favoriter jag inte kan välja mellan: fredag och lördag!
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Eftermiddag/kväll tror jag.

9 för tillfället:
Humör: Uttråkad!
Smak: Godis, påskäggsgodis..
Kläder: Pyjamasbyxor, linne, kofta och filt
Bakgrund: På datorn? En strandbild från Koh Chang, Thailand! :)
Nagellack: inget
Tid: Just nu är hon 22:23
Omgivning: min (gamla) lägenhet som börjar bli rätt tom nu...
Irritationsobjekt: Att jag är uttråkad och inte har nått att göra

8 första: (första alltså, inte nu)
Bästa vän: Frida
Screen name: Vad?
Husdjur: Katten Mimmi
Piercing: Öronen
Förälskelse: Kommer inte ihåg
Musik: Carola och Magnus Uggla tror jag :)
Bil: Har aldrig ägt en bil.
Kyss: Jag var 13-14 och vi blev tillsammans sen.

7 senaste:
Cigarett: Har aldrig rökt en hel cigarett. Inte vad jag kan minnas i alla fall.
Mat: Ris och kyckling Rester...
Dryck: Vatten
Biltur: På väg hem från jobbet ca 18:20-18:45
Kyss: Senaste riktiga kyssen måste ha varit i måndags. (Efter det "bara" pussar)
Spelad låt: I bilradion på väg hem, eller nån reklamlåt på TV:n typ...
TV-program: Let's dance omröstningen tog precis slut.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Har snattat nått litet nån gång när jag var fjortis...
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Bara i badkar
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Hmm.. svårt.. typ svart lång skinnrock. Typ estet/goth/synth stil.. (vad kallas det?)
Mat: Skaldjur
Musik: Sån där skrikig "musik" som bara låter som en massa oljud
Dryck: RedBull! Blir illamående av bara lukten!
Personlighetsdrag: Dryg

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Jobbade, åt godis, bloggade, sms:ade
Du kan höra just nu: TV:n, msn, knappljudet från tangenterna, datorn som surrar lite.
Du inte kan leva utan: Andreas, vänner, familjen och god mat.
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, lyssnar på musik, tittar på tv, gnäller

3 personer:
Du kan berätta allt för: Andreas, mamma, Jojo
Du tycker om: Andreas, Sandra, Jojo
Du inte gillar: Vill jag inte skriva här...

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att våren kommer väldigt snart!

1 kommentar: