måndag 21 april 2008

Cult design

Surprise!!! Jag skriver idag igen! Ovanligt va? :)

Jag klickade runt lite på nätet och hittade "Cult design". Dom har superfina grejer! Kolla bara:






Och det bästa av allt; det finns två butiker här i Helsingborg som har deras grejer! Gissa om jag ska dit och köpa en massa fint till lägenheten! :)

Idag sov jag längre, sov ut ordentligt. Jätteskönt! Jobbade kvällen idag. Det var trist, men tiden gick rätt fort. Kväll imorgon med. Usch! Fast skönt med sovmorgon.

Nu ska jag snart på dejt med kudden. Gonatt!

1 kommentar:

  1. hehe nä vi har inte bokat ngn ny resa.....ännu =), men vi far nog dit ganska så snart igen ihöst eller nästa år. Var in på susannes resedagbok och läste om hennes äventyr = avvis! Skulle va skoj att göra ngt sånt men jag är lite för bekväm för att leva i en ryggsäck =), lyxhotell är lite mer min stil. Vet du vad de hade för budget? Annars i sommar har jag inga större planer, har semester mellan 23/6-16/7 jobbar då 2 nätter och är sen ledig i 10 dagar igen =)så jag blir som ledig hela juli nästan. Men vad jag ska göra vet jag inte, softa, sola och ta det lugnt. Vi har funderat på ngn liten resa typ weekend i london eller så blir det en vecka i Nw york eller en sista minuten ngn stans, men inget är bestämt än. Du kommer inte upp till skell ngt då? Nä nu ska jag fortsätta läsa stig larsson, har du läst hans böcker?? Kram kram

    SvaraRadera