onsdag 30 april 2008

Valborgsmässoafton

Jag blir så irriterad på mig själv! Igår kväll bestämde jag mig för att stiga upp vid 9 idag, för att befinna mig på Väla strax efter 10. Gå där och mysa, shoppa litegrann, innan jag ska infinna mig på jobbet 13.45. Självklart somnade jag inte förrän vid 02.00 inatt! Så när klockan ringde hade jag ingen lust alls att stiga upp. Jag kunde bara inte få min trötta kropp upp ur sängen! Det var fullständigt omöjligt enligt min hjärna! Inte förrän klockan 11 orkade jag. Jag blir så arg på mig själv för att jag inte kan stiga upp i normal tid! När jag väl ätit frukost och fixat till mig kändes det inte lönt att köra till Väla längre. Jag skulle bara hinna vara där i ungefär en timme, och jag ville ju ha mer tid än så! Slippa stressa!
Så nu sitter jag här. det är snart dax för mig att börja bege mig mott kära Samres. Suck. Jag får väl försöka se det från den ljusa sidan; jag sparade i alla fall pengar. Har egentligen inte råd med så värst mycket shopping. Alla pengar borde gå till lägenheten. Men det känns ändå surt! Varför kan jag inte ha bättre disciplin på mig själv!?

Lite sämre väder idag. Halvmulet, fast solen tittar fram ibland, och ca 18 grader. Aja, det är ju vår iaf.

Jobbar ju som sagt kväll ikväll, och även imorgon! Det är så tråkigt att jobba kväll! Jag missar ju Valborgsfirandet! Och även första maj! Jag gillar INTE mitt schema! Det ska bli så skönt att slippa sånna här skitscheman! Bara fyra månader kvar nu!

Sorry om detta blev ett väldigt negativt inlägg. Känner att jag inte är på världens bästa humör idag.
Trevlig Valborg! Fira lite åt mig med är ni snälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar