tisdag 13 maj 2008

Shoppoholic

Jag har gjort något jag inte borde ha gjort. Jag har shoppat fast jag inte hade några pengar. Men det var värt det. Känslan var underbar! Har gått och kollat på några olika klädesplagg flera gånger och tänkt att när jag får pengar ska jag pröva och eventuellt köpa dom. Nu köpte jag dom fast jag inte hade pengar. Självklart blev det även något plagg som jag inte hade planerat att köpa. Det blir det alltid om man heter Anna Burman ;)

Här har ni min shopping:
(Klicka på bilderna för att se dom i större format)


Vitt, långt linne med Tweety på. Så sött! :) Kan även användas som klänning. Från BikBok.
Turkosblå klänning/topp från Tippy.
Rosa linne från Gina Tricot. I love Pink! :)


Rosa klänning utan axelband och svart halterneckklänning med guldkedja runt urringningen.
Båda från Gina Tricot.
Ursäkta det där fula i vänsterhörnet, det tillhör en hörna som vi inte riktigt fått i ordning ännu...


Rosa klänning och blå oversize T-shirt från Gina Tricot.
T-shirten kommer jag nog mest använda som klänning. Skitsnygg med ett skärp i midjan!


Sedan köpte jag och Andreas även en söt (och billig) picknick ryggsäck på Clas Ohlson.
Och en bok som heter "Smoothies och juicer". Perfekt till sommaren! :)

Jag köpte sju klädesplagg för ca 1000 kr. Helt okej kan man ju lugnt säga! :) Andreas köpte tre plagg för nästan samma pris! Varför är killkläder dyrare än tjejkläder? Okej, ett av plaggen han köpte var ett märkesplagg som kostade 600, de andra kostade 250 och 100 tror jag. Men jag har ändå fått den uppfattningen att killkläder är överlag dyrare än tjejkläder! Jag kanske har fel?

Idag var jag och Andreas på färgaffären och tittade på fler alternativ till vilken färg vi ska ha på dom andra vägarna i sovrummet. Jag tror jag vet vilken jag vill ha nu, hoppas Andreas också tycker den. Då kan vi kanske beställa/köpa färg i helgen så vi kan börja måla! :)

Nu måste jag packa träningsväskan för snart bär det av till gymmet med Sandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar