torsdag 24 juli 2008

Fetsivalen har kommit till stan! :)

Sorry för bloggtorkan som har varit i ett par dagar. Nu är jag tillbaka, men bara för en snabbis ;)
Det jag har gjort sen jag skrev sist kan sammanfattas så här:

♥ Pappa var här och hjälpte till att sätta upp de sista hyllorna. Bildbevis kommer snart.

♥ Vi har börjat måla garderobsdörrarna, och är nästan klara! Bildbevis på detta kommer också snart.

♥ Jag har varit hos frissan. Klippte bara topparna, men ack så dyrt det är!

♥ Jag och älskling var på bio i måndags och såg Hancock. Den var mycket bra! Will Smith och Charlize Theron är med.

♥ Jag och Sandra har varit duktiga och gymmat.

♥ Igår var jag, Andreas, Sandra och Kim i Danmark, på ett tivoli som heter Bakken. Vi hade jättetrevligt och åkte en massa karuseller och åt en massa onyttigt! Jag fotade mycket så det kommer även bildbevis på det.

Nu är äntligen sommaren tillbaka! 25 grader, strålande sol och inte ett moln på hela himlen! Underbart! Jag och Sandra tog en 2 timmar lång promenad tidigare idag. Det var skönt att få röra på sig efter allt vi åt igår. Men det var lite för varmt och svettigt... Plus att jag hade lite ont i fötterna redan innan vi startade. Förresten! Vi såg Henke Larsson i hans silvriga Merca! :) Han körde fram och tillbaka längs stranden för att hitta en parkeringsplats. Det tyckte vi var lite coolt ;) (Att vi såg honom alltså, inte att han körde fram och tillbaka).

Nu är det festival här i Helsingborg. Jag och Andreas ska snart gå ner och äta något och titta i stånden.
Imorgon blir det lite fest och på lördag blir det mycket fest. Det blir förmodligen bildbevis på det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar