lördag 19 juli 2008

Från H&M

Nu har jag hämtat mitt paket från H&M:

Förresten, jag skrev fel angående skorna. Dom kostade bara 59:50! Det kan ju inte bli mycket bättre! :)
Jackan är liiite för liten. Jag kan ha den, men den sitter lite tajt... särskilt över brösten. Men det var ju ingen nyhet! Suck. Hade jag tagit en större storlek hade den varit för stor. Så jag får hoppas att jag klarar av att gå ner de där sista kilona så sitter den säkert som en smäck! ;) Kanske något kilo tas från brösten. Man kan ju önska i alla fall...
Skorna är nästan lite för stora, fast jag tog storlek 37! Jag valde mellan 37 och 38. Jag har så smala fötter, så många skor glipar på sidorna. Vilket gör att det inte känns som skorna sitter fast ordentligt.
Vilka lyxproblem jag har! För stora bröst och för smala fötter! Haha :) "Dagens I-landsproblem"

Ps. Ursäkta mina äckliga tår med nagelack som är halvt bortnött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar