söndag 3 augusti 2008

Envis förkylning

Jag är less på min väldigt envisa förkylning som vägrar att ge sig! Jag snorar och hostar, har ingen energi. Varje rörelse känns som en ansträngning, blir svettig av ingenting. Det är jobbigt att må så här konstigt!

Idag har vi städat hela lägenheten och tvättat. Jobbigt, fast det går rätt fort när man är två. Dessutom är det väldigt skönt att få det gjort. Det är inte kul att gå runt och tycka att det är äckligt i sitt eget hem. Nej usch! Jag blir bara stressad och på dåligt humör då. Så nu är det rent och fint här igen. Synd bara att det inte vara särskilt länge...

En vecka kvar på semestern nu. Andreas börjar jobba igen imorgon, så jag får roa mig själv. När semestern är slut har jag bara tre veckor kvar att jobba. Sen börjar ju skolan! Iiiih!!! Det pirrar lite i magen när jag tänker på det. Ett bra pirr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar