lördag 2 augusti 2008

Göteborg

Lite bilder från Göteborg.


Här bodde vi. Scandic Opalen.


Så här såg rummet ut.


Utsikten från rummet.
Till höger ser man biografen, Filmstaden, som vi besökte.
Längst bort i bild syns fotbollsstadion Ullevi.

På Liseberg. Vi åkte Collerado flera gånger, och blev mer eller mindre blöta ;)



Svalkande!

Andreas gillar Radiobilarna. Det gör inte jag.




Vi vann mjukisdjur och godis. Sammanlagt tror jag vi vann 3 stora djur och ca 10 små. Två nyckelringar, en påse chips och Centerstången jag håller i.


Fråga mig inte vad jag håller på med :)


Mys i Flumride.

Vi såg på 3D-film.


På kvällen tog jag ett bad. Det var så skönt! Man måste ju passa på när man inte har badkar hemma :)


Andra dagen åkte vi en massa karuseller igen.
Vi gick även en liten sväng i lustgården.





Vatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar