tisdag 5 augusti 2008

Höst i New York

Jag är uttråkad. Vad ska jag göra? Det är dåligt väder, och alla jobbar. Jag är på shoppinghumör, men har inte pengar till det.

Idag har jag inte gjort något annat än suttit här och i soffan.
Tittade på en film tidigare. "Höst i New York". Den är så bra! Mysig, men väldigt sorglig. Den fick mig att börja längta lite till hösten faktiskt Jag tycker det ska bli mysigt med lite mörker, lite kyliga vindar, lite gula löv. I höst ska jag tända en massa ljus och dricka en massa te och kura ihop mig i soffan med min mysiga filt och njuta.

Annars har jag inte så mycket mer att säga för tillfället, förrutom; jag tycker att du är väldigt feg och tråkig! Varför tackar du nej till att få gratis presentkort och biobiljetter? Se till att bli medlem nu! Vad har du att förlora?
Klicka här!

Jag har samlat ihop över 1000 poäng nu! 1000 poäng = presentkort på 300 kr! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar