måndag 18 augusti 2008

Jag är bäst!

Ja jävlar va jag är bra!! Ursäkta svordomen, men jag måste få skryta lite. Jag känner mig duktig. Jag har tränat idag igen! Var på gympa med Sandra. Det var jobbigt, svettigt, men fantastiskt skönt att få ge gärnet! Jag gav allt jag hade! Nu, efteråt, känns det underbart! :)

När jag kom hem hade Andreas köpt dom två nya Coca Cola light smakerna; vitamin och grönt te. Vitamin var inte särskilt god. Den smaka konstigt, typ sötsurt på nått sätt. Grönt te var okej. Lite eftersmak av just te. Och jag gillar (älskar) ju te, så den får godkänt.

Imorgon är jag ledig. Då ska jag och Andreas bland annat till Ikea. Men det berättar jag mer om imorgon. Dessutom så blir det bilder på våra nya fina gardiner som blev uppsatta idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar