söndag 31 augusti 2008

Tjejkväll

Igår var jag på tjejkväll hos Lotta. Vi hade jätteroligt! Här kommer bildbevis:


Godsakerna dukades fram.


Vin och Singstar är en bra kombination! :)


Lotta hade ordnat en Singstartävligt.


Lottas kompis Jessika.


Claudia.


Cathy.


Sandra.


Jag.


Smajl!

Tro det eller ej; JAG vann! Och fick ett pris :)


Jag fick en "Angry penis". Ja det står så på förpackningen!


Min vibrerande delfin ;)


Sen plockade vi fram lite starkare dryck.


Då blev jag och Sandra så här glada!






Kolla mina kanintänder! Haha :)




Klicka på bilderna för att se dem i större format.

1 kommentar:

  1. Så FIN du är.
    Synd att bilden som var tagen uppifrån gick klicka större, den såg så fin ut.
    Varför hette den angry penis, det var ju en töt delfin :)
    Ni ser ut att ha det kul!

    SvaraRadera