torsdag 25 september 2008

Jag utmanar alla!

Kolla din mobillista och svara ärligt på följande frågor!

- Har du pussat nummer 2?
Anne: Nej, bara på kinden :)

- Vad har du för relation med nummer 20?
Jenny N: Vi är syv:are båda två :) (läser samma utbildning) En trevlig, glad och öppen tjej.

- När ska du träffa nummer 30?
Kundservice: Aldrig hoppas jag! Haha :)

- Är nummer 18 söt?
Jennie Skånetrafiken: Detta är en sån röststyrd grej man kan ringa till och fråga om buss och tågtider i Skåne. Men visst, hon är säkert jättesöt ;)

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Hanna: Glad och trevlig.

- Gillar du nummer 14?
Hem: Vårat hemnummer alltså. Jo jag gillar mitt hem ;)

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anne och Dennis: Nej det har jag inte, det var längesen. Skulle dock vilja se deras nya lägenhet! :)

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Karolina Samres: Nästa gång jag ska jobba kanske? :)

- Är du nära vän med nummer 23?
Johanna B: Nej, vi har precis börjat på syv-utbildningen. Så jag har inte hunnit lära känna henne så mycket än.

- Har du gått på bio med nummer 4?
Charlotte: Nej det har jag inte, fick dock en inbjudan till det i lördag :)

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Maja: Vi har ju redan varit ute många gånger tillsammans! :) Jag skulle absolut inte tacka nej till en gång till!

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Cissi: Har inte pratat med henne (i telefon) på flera år.

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Emil M: Javisst! Chansen att vi träffas är dock väldigt liten.

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Jojo: Min älskade vän! :) Saknar och tänker på henne ofta!

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Kim: Inte mycket! Haha :) (Sandra pojkvän).

- Vad är det bästa med nummer 8?
Emil Samres: Trevlig kille. Bra på att festa :)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ingela: Min moster. Jo vi träffas lite då och då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar