fredag 31 oktober 2008

15 poäng!

Jag vill börja med att skriva att det är SÅ skönt att det är fredag!

Idag hade vi redovisning av våra uppsattser som vi har skrivit de senaste veckorna. Det gick bra. Vi blev godkända! Detta innebär att kurs ett avklarad, jag har läst 15 poäng :) På onsdag börjar kurs två. Jag är alltså ledig måndag och tisdag också. Underbart!
På måndag ska jag och Andreas köra till Ge-kås i Ullared och spendera några tusen! Iiiiih! :) Jag längtar massvis!
Imorgon ska jag till Helsingør med Sandra. Hon ska inhandla diverse alkoholhaltiga drycker ;) Systemet har ju stängt här i Sweden... Tur man har endast 20 min till Danmark! På kvällen ska jag ha sånt där sexparty, eller erotikparty heter det kanske? Ni vet homeparty med sexleksaker. Ska bli skitkul! Vi är sex tjejer som ska festa till det och inspektera sexleksaker :) Sen blir det utgång!

Nu ska jag fortsätta titta på Idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar