fredag 5 december 2008

Trevlig helg!

Idag har jag inte varit särskilt effektiv. Jag sov länge. Det är pluggandet som tar kål på mig! Jag har försökt pluggat lite idag med, men har haft svårt att koncentrera mig. Annars har jag inte gjort någonting speciell.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen. Ikväll ska jag, Sandra och Malena till Utposten och äta. Det blir nog bara en mysig, lugn tjejkväll. Jag är inte på så mycket partyhumör och dessutom så är jag nästintill pank.

Imorgon ska jag och Andreas till "Jul på Fredriksdal" och på söndag ska jag jobba. Måndag, tisdag och onsdag är det bara plugg, plugg, plugg som gäller. Torsdag och fredag skriver jag (hem)tentan. Ja ungefär så ser de närmaste sju dagarna ut för mig. Tur det är jullov snart! :)

Nej nu måste jag skynda mig in i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar