torsdag 18 december 2008

Åtta

Jag är lite uttråkad...

8 favoritprogram:
Desperate Housewives
Vänner
Sex and the city
Simpsons
2 1/2 män
Kommer inte på fler...

8 saker jag gjorde igår: (Onsdag 17/12)
Åkte tåg tur/retur Helsingborg-Malmö
Somnade på tåget
Körde bil
Fönstershoppade
Hade myskväll med Malena, Sandra och Hanna
Gosade med Malenas katt Isa
Drack en massa julmust
Tittade på gamla foton

8 saker jag ser fram emot:
Festa på lördag
Min födelsedag på måndag
Julafton
Juldagen
Nyårsafton
Sommaren
Barcelonaresan
Att bli klar med studierna

8 favoritrestauranger:
Oasen
Harrys
Steak house
Big Buddha
MAX ;)
Kommer inte på fler...

8 saker på min önskelista i år:
Saker från Cult design
Servisdelar till min finservis som jag samlar på
Rosa resväska
Datafodral till min laptop
Vänner DVD-boxen
Chanel's senaste maskara
Pengar
Presentkort


Mmmm va sugen jag blev på en Maxburgare nu... :)

1 kommentar:

  1. Haha sjukt skön hiphopödla!
    Men du, jag tror du glömde Korvgubben under din Favoritrestaurang-lista ;)

    SvaraRadera