fredag 20 februari 2009

Äntligen över!

Hemtentan är inskickad! Vilken lättnad! Fråga mig nu inte hur det gick för det vet jag inte. Jag får se när jag får resultatet helt enkelt.
Det inträffade en jobbig och ganska stressande grej på slutet. När jag i princip var klar och det var ungefär 45 minuter kvar innan den skulle vara inlämnad upptäckte jag att jag hade skrivit allt med fel radavstånd! Vi skulle skriva med 1,5, jag hade skrivit med bara 1,15! Jag fick smått panik eftersom vi fick skriva max två sidor per fråga, och nu när jag ändrade radavståndet till 1,5 översteg ett av mina svar till nästan två och en halv sida! Det var bara att börja rensa och försöka ta bort sånt som kan tänkas vara onödigt. Det var inte det enklaste och bråttom fick jag!

Nu är det i alla fall över och om ungefär en timme ska jag möta upp Sandra för vi ska på fredagsgympa! Efter det ska jag hem och bara slappa och njuta av att det är fredagkväll och en ledig helg väntar. Life can be good sometimes! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar