onsdag 25 februari 2009

Ett sista...

inlägg innan jag ska på dejt med John Blund. Jag har ju inte varit så duktig på att uppdatera under veckan, så därför blev det lite bloggregn ikväll. Jag antar att jag fick lite dåligt samvete... Dessutom lovar jag att jag uppdatera imorgon igen och berättar om praktiken och även visar min nya kamera som jag fick av pappa idag! :) En försenad julklapp!

Förresten, hur söta var inte dessa!? Det är ju så man får hål i tänderna! Åh vad jag önskar att jag kunde gå i sånna klackar utan att få en fruktansvärd smärta i fötterna!


Finns hos Haléns för endast 199 enkronor!


Jag har dock skor med klackar som jag envisas med att använda vid festliga tillfällen. Tyvärr måste jag erkänna att (nästan) varje gång jag har använt dom under till exempel en utekväll har det slutat med att jag, på väg hem, tagit av mig dom och gått barfota! Bra va? ;) Dessutom har jag jätteont även dagen efter, så då undviker jag att gå. Det kan dock bero på baksmällan också...


Med dessa orden säger jag:

1 kommentar: