söndag 29 mars 2009

Dagens:

Humör: Bra, men lite ångest över att jag sov så länge.

Gjort: Ätit frukost och läst bloggar.

Planer: Städa, träna och plugga.

Ser på: Skärmen.

Lyssnar på: TV:n. Eller lyssnar och lyssnar, jag hör den. (Andreas tittar på skidskytte).

Läser: Det jag skriver. Och ska läsa skolböcker senare.

Dricker: Té.

Äter: Åt scones som var kvar sen igår.

Bästa: Hmm, vet inte. Att vi snart har en renare och fräschare lägenhet kanske! :)

Sämsta: Att det är söndag och skola imorgon.

Väder: Mulet och tråkigt! Några plusgrader, ca 5-6 tror jag.

Favoritsak: Datorn tror jag. Som vanligt...

Vill ha: Sommar, sol och värme!

Outfit: Just nu har jag bara svarta mysbyxor och ett vitt linne från H&M, ska snart ta på mig en tröja också.

Just nu önskar jag att den där timmen som försvann inatt kom tillbaka! Klockan är över 13 och jag har inte gjort någonting än. Nej nu ska börja städa och rensa i garderoben så jag hinner innan gympan! Någon promenad hinner jag tyvärr inte med. Fast det är ändå inte fint väder idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar