onsdag 18 mars 2009

Reflektioner

Vilken seg dag! Har sprungit upp och ner till tvättstugan större delen av dagen. Jag har även hunnit med att rensa ur byrån så nu är den inte lika proppfull längre. Nu återstår "bara" att rensa ur garderoberna. Det behövs verkligen! Men jag bävar lite inför det...

De senaste timmarna har jag suttit här och skrivit reflektioner om praktiken. Det är segt! Jag har bara kommit lite mer än halvvägs. Varför tar allt (skolarbete) mycket längre tid än man tror det ska göra?? Jag orkar i alla fall inte skriva mer på den nu. Kanske skriver lite mer senare ikväll, annars skriver jag klart det imorgon. Just nu ångrar jag att jag inte började på den igår...

Ikväll ska jag och Sandra träna danspasset. Det ser jag (vi) fram emot! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar