lördag 28 mars 2009

Uttråkad!

Jag har så tråkigt!! Andreas har ockuperat den stora tv:n så jag kan inte titta på film (eftersom dvd:n är kopplad till den). Fast jag är inte ens sugen på att titta på film. Jag gick in i sovrummet och började titta på "jag vet vad du gjorde förra lördagen" men det tycker jag inte var så mycket att hänga i granen. Suck!

Vad ska jag hitta på i denna tristess?? Detta är nog den tråkigaste lördagen jag har varit med om! Jag får till och med lite ångest över att jag inte har t.ex. pluggat eller städat eller något annat bra istället när jag ändå inte har haft något att göra. Jag orkar helt enkelt inte. Jag har haft (och har) ingen energi. Jag vill bara ligga i soffan eller sängen och glo. Fast när jag gör det blir jag uttråkad Haha! Vilket dilemma!

Om det är någon som läser detta och har något tips om vad jag kan göra så är det tipset varmt välkommet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar