onsdag 22 april 2009

Godkväll gott folk!

Ikväll har jag frossat! I alla fall nästintill. Jag blev bjuden till min klasskompis Moa i Malmö på hallonpaj, äppelpaj, kladdkaka, muffins, jordgubbar, vindruvor, ost, kex, nötter, har jag glömt något nu? Nej jag tror inte det. Mycket fanns det att välja på i alla fall! Och GOTT var det!
Förresten, det var inte bara jag och Moa! Nej vi var 10 stycken tror jag.

Så nu sitter jag här med dåligt samvete. Jag som skulle skärpa till mig ordentligt! Från och med imorgon ska jag vara duktigare och börja använda stegräknaren jag lånat av syrran! Minst 10 000 steg per dag! Tror t.o.m. att jag ska börja försöka jogga lite. Ha dock inte för höga förväntningar...

Nu ska jag titta klart på Sex and the city, sen sova. Imorgon ska jag promenera, plugga, och på kvällen ska jag på VIP-kväll på Gina Tricot här i Helsingborg. 20% rabatt på ordinarie sortiment, utlottning av presentkort, tilltugg och dryck. Låter väl trevligt? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar