torsdag 23 april 2009

Pålsjö skog

Jag sov inte mindre än 10 timmar inatt, det verkar dock inte som att det var tillräckligt enligt min kropp. Efter att ha ätit frukost läst mail, bloggar och lite sånt satte jag mig i soffan och började läsa. Efter bara några sidor blev mina ögonlock väldigt tunga och jag lyckades inte hänga med i det jag läste. Jag lade ifrån mig boken och vips hade jag somnat! En timme(!) senare vaknade jag! Åååh jag blir så trött och less på mig själv! Så gissa vad jag gjorde!? I ren ilska bytte jag om till träningskläder och gick ut! Jag gick till Pålsjö skog i rask takt, sedan joggade jag en stund i skogen, och gick sedan hem igen. Ungefär en timme tog det, och på stegräknaren står det ca 4,6 km.



Påsjö skog är vackert och mysigt!


Vilken slinga väljer du? Röd, gul eller grön? ;)


Nej nu måste jag hoppa in i duschen och göra min i ordning inför VIP-kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar