fredag 17 april 2009

Snart tar jag helg!

Jaha, då sitter man här igen. Har packat upp/in maten vi handlade och Andreas har kört till jobbet. Han ska jobba hela helgen. Trist! Fast imorgon ska jag på 25-års fest hos Jannica i Lund. Det ser jag fram emot! Tar med kameran så får vi se om det dyker upp några bilder här sen!

Nu ska jag sätta igång och plugga i någon timme innan det blir dags för mat och sen tar jag helg! Jag vägrar sitta här och plugga ikväll! Och även imorgon! Men på söndag måste jag. Tentan är på tisdag och jag känner att jag tyvärr ligger lite efter. Fast det har jag känt på nästan alla andra tentor vi haft också, och dom har ju gått bra. Det är nog för att det är hemtentor. Då slipper man känna pressen på sig att lära sig allt utantill. Sitter man hemma och skriver har man ju alla böcker och allt material att titta i. Det man dock inte kan läsa i böckerna är ju sina egna tankar och åsikter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar