söndag 27 september 2009

Dagen före måndag

Ja då var det söndag... igen! Fast denna söndagen känns inte så hemsk, inte mycket söndagsångest här inte. Nej för imorgon börjar den fyra veckor långa praktiken. Det känns kul, spännande, men även pirrigt och skrämmande. Äh, det ordnar sig! Jag orkar inte oroa mig (i onödan).

Igår var vi ju på 50-års fest och det var trevligt. Vi var ca 60 stycken så det var mycket folk! Dom hade även hyrt in ett coverband som spelade en massa bra låtar! :)

Nu ska jag poppa popcorn och titta på en film.

1 kommentar:

  1. Söndag o min jobb helg är gjord. Har haft mycket att göra men det är kul för det går fort då.Åt surströmming med Ulla o Gösta igår och det var gott o trevligt. De hälsade förstås. Du har förgyllt min dag. Fick mig ett ordentligt skratt med Beyonces yngsta fan, så underbar. Tack älskade dotter.!!!! Marita

    SvaraRadera