onsdag 23 september 2009

Mammamys

Idag har jag och mamma haft en mysig dag. Vi var på Haket och åt lunch med pappa. Sen körde vi ut till Ikea och Väla (som ligger bredvid varandra). På Ikea fick jag två blommor/växter till de tomma krukorna i köksfönstret. Dom jag hade tidigare dog för några månader sen så mamma tyckte det var dags för nya. Jag och blommor alltså... Sen fick jag två paket med värmeljus också. Jag missbrukar ljus under hösten och vintern! :)

Efter Ikea gick vi in på Väla och tittade i affärerna och åt glass på Tasy House. Jag fick en jättesnygg höst- och vinter kappa av mamma från H&M. Den satt bra och jag kände mig fin i den :) Sen köpte vi varsitt par skinnhandskar på rea. Fynd!




Nu är det snart sags för Idol, sen ska jag plugga lite till innan jag lägger ner för idag. Imorgon däremot ska jag plugga massor! Sista dagen innan tentan! Hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar