onsdag 30 september 2009

Pistachia

Idag öppnade en ny gottisbutik här i Helsingborg. Pistachia heter den. Det är typ samma som Tasty House (samma ägare), jag fattar inte riktigt skillnaden, men skit samma. Där var i alla fall en massa folk och en lång kö utanför för att komma in i butiken. Jag träffade Malena och Tobbe i kön och bestämde mig för att även jag skulle göra ett besök. Dom hade en massa trevliga öppningserbjudanden så jag var ju tvungen att fynda lite. Köpte bland annat en stor påse med en massa blandat gott värt 199 kr som kostade endast 39 kr idag.

Nu måste jag förbereda mig lite innan jag ska sova. Jag ska nämligen ha ett vägledningssamtal imorgon och jag behöver fräscha upp minnet :)

1 kommentar:

  1. Jag älskar att läsa din blogg. Du har en förmåga att få mej på riktigt gott humör. Jag älskar ju dej i första hand givetvis. Var hittar du alla roliga klipp,ja det vet jag ju men jag har inte din förmåga att lägga in det i rätt sammanhang. Tack för disney o ta med dej nå gott från Pistagia på lördag. Kram vi ses.Marita

    SvaraRadera