torsdag 29 oktober 2009

Ullaredsinköpen

Några bilder på lite av det jag köpte i Ullared:


Ett kamerafodral. Jag har inte haft något innan så det behövdes.


Laptop skin. Visst är det vackert?


Ett till laptop skin och en liten, trådlös mus.


Söt blomma till toaletten.


Locktång.


Klocka till köket.


"Skinn"jacka. Den ser inte så fin ut på bilden, den är finare i verkligheten. Billig var den i alla fall, 269 kr tycket jag den var värd :)


Liknar lite denna som jag hittade på H&M:s hemsida.


(En dålig bild på) Lars Winnerbäcks senaste skiva.

Förrutom detta köpte jag även:
- En massa sockar och trosor
- Ett linne, nya mysbyxor och två jeansleggings
- Handdukar och lakan
- Lite kökssaker
- Schampo, balsam, deo, ansiktscreme, m.m.
- Lite julsaker, men dom får ni se till jul :)

Nu kommer jag inte på fler saker. Fast Andreas köpte såklart en hel del han med!

1 kommentar:

  1. ååå det där laptop skinet med en fjäril på vill jag också ha! jätte fint var det! var det mycket folk där? vil också vill också vill också!!!

    SvaraRadera