fredag 13 november 2009

Fem Lady-bilder

Det blev inga bilder/filmer på Lady igår heller. Förlåt. Jag hann faktiskt inte. Jag var upptagen med annat hela dagen och sen bestämde Andreas att han skulle till Höganäs och spela fotboll med några vänner så då tänkte jag att jag kan ju följa med och vara hos mamma och pappa så länge och gosa med Lady. Susanne var också där, hon kom igår och ska vara här i helgen.

Här kommer i alla fall fem bilder på Lady som jag tog förra fredagen när jag var där.


Idag har jag varit i skolan på förmiddagen, sen var jag och Andreas och vaccinerade oss. Sen somnade jag i soffan en timme. När jag precis hade vaknat ringde Marielle så jag var hos henne en stund och fick med mig säsong 5, 6 och 7 av Förhäxad hem! :)

Ikväll ska jag och Andreas på bio och se skräckisen Paranormal activity. Hjälp! :)

1 kommentar: