tisdag 10 november 2009

Ny kurs, nya tag

Först och främst: jag vet att min blogg blivit tråkigare och att jag är dålig på att uppdatera. Det syns även på besökarstatistiken som sjunkit. Jag antar att bloggen följer mitt humör lite. När jag är på sämre humör och inte mår så bra känner jag inte för att skriva och kommer ofta inte ens på något att skriva om. Dessutom har jag haft dåligt med tid då jag varit stressad över allt som hade med skolan att göra.

Nog om det.

Jag måste bara skriva att det är så sjukt skönt att vi avslutat den hemskaste kursen vi haft hittills och påbörjat en ny! Det är en stor lättnad! Denna kursen verkar inte alls vara lika tuff och det känns som jag kan få tillbaka mitt liv igen. De senaste två månaderna har jag i princip inte gjort mycket annat än pluggat och jobbat. Träningen (och tyvärr även vännerna) har blivit åsidosatt och det känns såklart inte alls bra.

Nej nu är det nya tag och jag hoppas kunna hitta tillbaka till mitt gamla jag, även när det gäller bloggandet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar