måndag 21 december 2009

Nyårsklänning

Det var inte det lättaste att hitta en nyårsklänning! Eller jo, jag hittade flera stycken jättefina men antingen så fanns dom inte i min storlek, eller så satt dom inte alls bra på mig. Jag provade säkert 5-6 stycken i olika affärer innan jag nästintill gav upp. Dessutom blev jag väldigt varm av att ta av och på vinterkappa, halsduk, vantar, varm kofta m.m. för att prova klänningarna Till slut hittade jag i alla fall en klänning på Kappahl. Den är inte den finaste jag sett (eller provat) men den är fin och glittrigare får man leta efter! Haha! :)

Det syns inte så bra på bilden men den är väldigt glittrig. Kostade egentligen 399 kr, men jag hade en 25% rabattkupong så jag fick den för 299,50 kr!

Det funkar även att ha den axelbandslös om man "stoppar ner" axelbanden. Jag får se hur jag gör på nyårsafton.

1 kommentar:

  1. hihi, den är fin!! Jag har faktiskt tittat på den :) bra köp syster :D

    SvaraRadera