onsdag 20 januari 2010

Disney's Desperate Housewives

Ikväll är jag trött. Har suttit och lyssnat på föreläningar hela dagen, från ungefär 10-16. Man blir typ knäpp i skallen av det. Inte nog med det så missade jag tåget med 1 minut när jag skulle hem. Sånt är verkligen störande! Så jag fick ta nästa tåg, visserligen gick det bara 13 minuter senare, men det tåget stannar på varenda station och tar 1 timme, det andra tar bara 40 min. Skitsegt! Nåja, jag kom hem ca 30 min senare än vad jag hade önskat, men jag kom i alla fall hem! ;)

Nu måste jag sätta mig in i en uppgift som vi ska sammanställa och redovisa imorgon. Tack och lov slutar vi kl 12 imorgon. Men vi börjar 8.15, och det innebär att jag måste stiga upp kl 6. Usch, fy och blä!

Jag anslutar med en kul bild för att höja stämningen lite:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar