söndag 7 mars 2010

Söndag igen

och mitt humör är som vanligt inte på topp. Imorgon börjar den värsta veckan i mitt liv känns det som. Jag längtar ofantligt mycket till fredagkväll!

Helgen har varit helt okej. Det var jättemysigt att ha Lady hos oss fredag till lördag. Hon är så himla go! :)


Annars har jag inte gjort så mycket. Jag följde med Marielle en sväng på stan igår och agerade smakråd. Sen var jag bara hemma och läste ut Ljudet av ditt hjärta. Självklart började jag direkt på den fjärde och sista boken och har redan läst ungefär en tredjedel. Det går verkligen inte att beskriva med ord hur fantastiskt bra dom är! Väldigt fängslande och beroendeframkallande! Jag satt och läste samtidigt som jag såg på Melodifestivalen igår. Jag kunde bara inte lägga ifrån mig boken helt enkelt. Haha!

Nu borde jag verkligen försöka plugga lite. Men jag känner inte alls för det! Jag är så sjukt less på att plugga till denna hemska tentan nu. Såhär mycket har jag noga aldrig pluggat i hela mitt liv! Det värsta är att det känns som att det inte ger mig något. Det känns som jag inte lär mig det. Suck! Jag är så less så jag tror jag kräks på denna j*vla kursen vilken minut som helst!

Nej kom igen nu Anna! Bara några få dagar kvar nu! Kämpa kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar