tisdag 2 mars 2010

The Twilight saga

Jag läste (lyssnade) ut den andra boken igår kväll. Nu återstår alltså den tredje och den fjärde och dessa ska jag läsa själv. Att lyssna på en ljudbok blir aldrig riktigt samma sak. Det har dock varit ganska skönt att bara lyssna på de två första eftersom jag har haft så mycket skolböcker att läsa (och fortfarande har), men jag tror nog att jag ska orka att läsa själv nu eftersom dom är så j*kla bra! Jag är fruktansvärt ivrig och nyfiken på att få veta hur allt ska gå och hur det ska sluta!

1 kommentar:

  1. Haha jag har precis börjat lyssna på den andra, men jag somnade inom 5 minuter =). Har så svårt att koncentrera mig och lyssna, börjar bara tänka på en massa annat. dessutom hade berättarrösten en sån monoton stämma så jag blev trött och somnade....=), men jag ska ge det ett försök till innan jag helt avfärdar det =)

    SvaraRadera