söndag 25 april 2010

Älskade söndag

Söndag, söndag, söndag. Min favoritdag som ni säkert vet vid detta laget...

Idag sov jag till 10, steg upp typ 11 när magen började kurra. Tog på mig morgonrocken och satte mig vid datorn. Där (här) satt jag till 13.30 innan jag tog mig i kragen och borstade tänderna och tog en dusch. Nu sitter jag här igen i en stor, lång t-shirt och världens största trosor! Hahaha! Jag skojar inte, dom är huge! Iofs är dom jättesöta, vita och rosa med lite blommor på, men dom går liksom upp till naveln! Rätt skönt faktiskt! ;) Varför berättar jag detta egentligen? Intressesmurfarna hoppar hos er eller?

Nej om man kanske skulle ta och göra någonting "nyttigt" idag. Typ byta sängkläder kanske? Jag har tänkt göra det i typ en vecka nu. Har tvättid på tisdag så jag har min deadline! Haha! Gott om tid ännu ju! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar