fredag 16 april 2010

Friday it is!

Övningskörningen igår med Sandra gick mycket bra! Hon är duktig och kan en del redan eftersom hon gjorde ett försök att ta körkortet för några år sedan och körde då på körskola.

Så underbart att det är fredag idag! Fast jag sitter fortfarande här och kämpar med att korta ner mitt arbete. Det är inte det lättaste. Snart är det klart i alla fall och det känns fantastiskt skönt! Jag ser dock inte framemot nästa vecka eftersom även den blir en pluggvecka med bland annat omtenta på fredag. Jag klarade inte mardrömstentan på första försöket, vem är förvånad? Inte jag i alla fall. Fast jag var bara 4 poäng från godkänt så det känns inte helt hopplöst. Tyvärr har jag inte haft och kommer inte ha mycket tid över till att plugga till omtentan så i värsta fall får jag skriva ännu en omtenta i slutet av augusti. Det känns ju inte så superkul att ha det hängande över sig hela sommaren, men blir det så så blir det så helt enkelt. Det går nog att leva med ;) (Men klarar jag inte den omtentan heller vet jag inte vad jag gör!)

Ikväll ska jag och Andreas till mamma, pappa och Lady och äta grillar! Årets första! Dessutom är Susanne hemma över helgen så det blir nog extra trevligt tror jag.

Nej nu ska jag se till att göra klart det dumma arbetet nångång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar