måndag 28 juni 2010

Göteborg

Jag jobbar bara en dag denna veckan, (onsdag). Jätteskönt! Särskilt nu när Andreas har semester och det dessutom är underbart väder varenda dag! Jag njuter!

På torsdag ska jag och Andreas köra upp till Göteborg för att besöka Liseberg och även sova på hotell en natt. En liten minisemester. Det ska bli skönt! Eventuellt blir det Liseberg i augusti igen med "gänget". Jag jobbat dock rätt mycket så vi får se om vi kan pussla ihop det.


Tyvärr blir inte London-resan av. Jag fick inte ledigt från jobbet de två dagarna jag ville/behövde. Det känns jättetråkigt. Jag ville verkligen dit i sommar! Men vi åker dit en annan gång såklart!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Allt bra?
    Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.
    För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html
    Ha de bra! Kram Johanna & Lana

    SvaraRadera
  2. Satsa att åka till London till hösten tex Oktober!
    Tycker Pappa.

    SvaraRadera