måndag 5 juli 2010

Sjuk

Jag är sjuk. Mår inte alls bra. Snorig, ont i kroppen och tror jag har lite feber. Har igen termometer så jag kan inte kolla men det känns i alla fall som jag har det. Har även lock för öronen, ont i halsen och i huvudet. Jag hatar att vara sjuk! Särskilt i denna värmen! Jag svettas ju ihjäl!

Jag skulle egentligen jobbat idag, men när larmet ringde kl 5.00 i morse och jag steg upp kände jag direkt att jag inte skulle klara av att jobba. Jag kände mig svag, lite yr och öm i kroppen. Det var bara att ringa och sjukanmäla sig och sedan somna om igen.


Jag som har så mycket jag vill skriva och berätta om för er! Och även bilder jag vill visa såklart. Har faktiskt hunnit med en del under de senaste dagarna. Men det får vänta tills jag mår bättre. Jag har tyvärr ingen energi till det nu. Jag hör av mig igen när jag mår bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar