måndag 30 augusti 2010

Delmål 1 - check!

Eftersom jag idag nådde mitt första delmål (-4 kg) har jag nu beställt hem en ny plattång och ett värmeskydd. Det blev en GA.MA CP1 Ceramic. Efter att ha läst och blivit tipsad om den ett flertal gånger bestämde jag mig för att jag vill prova om den verkligen är så superduperbra som alla säger. Den brukar tydligen kosta runt 900:- men jag fyndade den för 480 :- hos Lyko.



Beställde även ett värmeskydd, Wella High Hair Flat Iron Spray. Någon som vet om detta är bra? Jag gjorde en liten chansning. Det lät bra på beskrivningen i alla fall. Kostade 133:- också hos Lyko
 

10 kommentarer:

  1. Jag har haft det & den var bra :)

    SvaraRadera
  2. Duktigt jobbat :)
    Jag har en sån plattång - den är grym!

    SvaraRadera
  3. Vad sött att skriva upp belöningar sådär! Jag snor din ide :)

    SvaraRadera
  4. bra där! Önskar att jag fick orken med att ta tag i vikten..
    även bra belöningar också, det kanske gör så man får mer motivation? :D

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är! Och smart med riktigt bra belöningar vid varje delmål, måste kännas skönt! Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Absolut skall man det. Man blir mycket mer motiverad med om något kul hägrar :)

    SvaraRadera
  7. sv: tack detsamma! =) och grattis till att ha nått första delmålet! =) <3

    SvaraRadera