måndag 23 augusti 2010

Gruppträff och trasig TV

Ikväll har jag varit på gruppträff nr 2 på Xtravaganza. Den var bra. Motiverande! Nu känner jag verkligen att jag klarar mig på tre påsar måltidsersättning per dag. Jag går inte runt och är hungrig. Känns skönt!


Annars är jag mycket trött idag pga. endast 5 timmars sömn inatt. Tåget var såklart försenat när vi skulle åka hem igår kväll efter Winnerbäck. Vi var hemma ca 00.30 och jag steg upp 6.00 imorse för att börja jobba kl 7.00. Nu har jag bara tre arbetsdagar kvar! Är ledig två dagar nu, så jäkla skönt det ska bli! Jag har inte varit ledig två dagar i rad sedan mitten av juli!

Vår TV håller på att gå sönder. Eller den är sönder för den stänger av sig själv hela tiden. Skitstörigt! Det gå i princip inte att titta på den så vi får ligga i sängen och titta på den lilla TV:n i sovrummet istället. Pengar till en ny finns inte just nu eftersom vi har annat vi vill prioritera före. Vi har ju trots allt den i sovrummet så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar