fredag 27 augusti 2010

Sötsug

Oj vilken slö dag detta blev! Det enda jag har gjort är att ha tränat. När jag kom hem från gymmet var jag så trött så somnade framför TV:n! Äh, skit samma! Man får ha sånna dagar ibland också.

Nu är jag nyduschad och myskläderna är på. Ikväll ska vi bara ta det lugnt framför TV:n. Jag ska ju upp tidigt imorgon och jobba min allra sista dag för denna sommaren! :)

Åh vad jag önskar att jag fick äta något gott ikväll framför TV:n! Snart har jag klarat två veckor, och har minst två veckor kvar! Blä vad segt! :( Sötsuget kommer nog aldrig försvinna tror jag. Vardagarna går oftast bra men på helgerna  blir det värre. Då vill jag så gärna äta något gott när jag myser framför TV:n för att typ "fira" att det är helg. Jaja, ett par veckor går väl fort? Snälla!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar