söndag 29 augusti 2010

Sunny sunday

Morn morn! :)
Härligt med sovmorgon! Vaknade kl 10.00 men låg kvar en liten sund i sängen och myste med älski. Tills jag blev så kissnödig så jag blev tvungen att stiga upp! Jag "tjuvvägde" mig också, men tänker inte berätta resultatet förrän imorgon då min riktiga vägdag är. Då ska jag även mäta mig och se om det har blivit någon förändring på centimetrarna.

Det är hyfsat fint väder här idag. Soligt men lite moln också. Jag och Andreas ska köra till mamma och pappa om nån timme och ta en långpromenad med Lady. Vi ska även äta hos dom ikväll, eller inte jag då såklart, men Andreas får smaka på deras goooda mat. Känns en aning jobbigt att jag bara får sitta där med min soppa... Men men, två veckor till bara! Håll ut Anna!

2 kommentarer:

  1. Haha jag såg att det stod det sen, läste bara Anna först :p

    Vad duktig du är, måste vara svårt att hålla sig ifrån allt det goda.. jag skulle behöva göra nåt liknande men får aldrig arslet ur så att säga ;)

    SvaraRadera
  2. Jag beundrar dej verkligen... Syns rejält resultat nu.. Tack för att ni kom och tack för att ni promenerade med Lady. Skönt att slippa det då o då även om det för det mesta är jättetrevligt. Kämpa på!!!

    SvaraRadera