lördag 28 augusti 2010

Tacos

Det blev inget TV-köp. Jag pratade med pappa och han sa att han hade tänkt köpa en ny TV så vi kunde få köpa deras nuvarande till ett bra pris. Eftersom vi egentligen inte hade tänkt köpa någon ny TV förrän vi flyttar till ett större boende känner vi att det är lika bra att komma så billigt undan som möjligt så det blir nog att vi köper mamma och pappas. Vi köper en ny när vi flyttar istället.

Ikväll blev vi bjudna på tacokväll hos Marielle och Pelle. Ingen tacos för mig tyvärr, men jag kan väl vara social ändå tycker jag. Herregud så gott det hade varit med tacos! Jag är riktigt sugen på mat idag! Jag kommer nog bara orka med två veckor till på denna dieten. Suget efter mat börjar bli lite för jobbigt... Men minimum 4 veckor har jag satt som mål och då ska jag ta mig igenom det också! Jag har ju snart klarat av hälften! :)

Mmm... dreggel...

3 kommentarer:

  1. Tacos är såå gott! Vad är det för diet du kör med?

    Vad bra att ni fick köpa tv av dina föräldrar, det är ju inte direkt billigt med tv apparater!

    SvaraRadera
  2. Du är grym syster!!!! Kämpa på!!!!!

    //Sussi

    SvaraRadera
  3. Låten Ambitions m Donkeyboy e din låt nu när du strugglar m snasksug o viktnojja. Keep it up!;)

    SvaraRadera