onsdag 22 september 2010

Nya bänkskivan är på plats

Nu har pappa, mamma och Lady åkt hem och vi har fått bänkskivan, diskbänken och blandaren på plats. Det blir så fint så! Imorgon ska jag och Andreas köra och titta på golv efter han slutat jobba. Om vi hittar ett vi vill ha ska vi köpa färg också, som matchar. Vad ska vi måla tänker ni nu va? Det får ni se när det är klart! :)

Jag och mamma var ute med Lady och gick en lång runda på en timme. Känns bra! Jag måste se till att träna/motionera något varje dag. Gym, yoga, promenader eller styrketräning hemma. Något av det ska utföras varje dag. När jag har gått ner ca 7 kg till har jag även tänkt försöka börja jogga lite. Får se om mitt knä klarar det. Jag har nämligen lite problem med mitt vänstra knä och har haft det sedan gymnasiet då jag skadade det när jag joggade under en gympalektion.

Nu ska jag lägga mig. Imorgon SKA jag upp kl 8.00 och ska fixa naglarna kl 9.30. Sen ska jag till gymmet!

1 kommentar:

  1. Jag vet vad ni ska måla :D:D ska bli kul att se det när det är klart :D:D puss /Sussi

    SvaraRadera