torsdag 21 oktober 2010

Det går framåt

Idag har jag genomfört ännu en intervju och det gick bra. Jag tog bussen dit och provade att gå en bit hem innan jag hoppade på bussen igen. Min fot är med andra ord bättre idag och jag kan gå, haltandes såklart, men läkningsprocessen går framåt :)

Nu ska jag sätta mig och transkribera och transkribera och transkribera. Blä! Känns ju mindre kul. Ska även ringa och boka en tid för att fixa naglarna också. Idag är det 4 veckor sen jag var där sist (jag brukar vanligtvis låta det gå 3 veckor) så ni kan ju tänka er hur min fina utväxt ser ur. Jag skulle egentligen behöva boka en klipptid också men just nu vet jag inte om pengarna räcker till det. Jag får avvakta och se... Jag älskar livet som fattig student! Not!

I eftermiddag/kväll kommer ett liknande inlägg som det om kolhydrater, fast om fett! Jag har även tänkt lägga upp inlägg om protein, vitaminer osv. Det blir troligtvis ett per dag. Vad sägs om det? Är det intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar